top of page
  • Foto del escritorCaminem tots junts

El camí mai s'acaba!

Actualizado: 20 may 2020

Benvinguts i benvingudes classe. Encara no m'ho puc creure, que ràpid ha passat el temps des de que vam començar les classes al setembre.


Com hem pogut viure tots, ha sigut un curs bastant difícil. Tenia l'esperança de tornar a classe i realitzar totes les dinàmiques que tant us agraden. Ha sigut un camí a la vegada molt especial ja que heu pogut experimentar més a fons amb aquest material, les TIC, que cada vegada va més i més ràpid i que són molt útils pel vostre futur.


Per una altra banda, m'agradaria dir-vos que estic molt orgullosa de cadascú de vosaltres, de tota la feina realitzada i que es nota que heu fet molt d' esfroç en tots i cadascun dels treballs que us he demanat fer. Espero i estic ben segura que els vostres coneixements han augmentat positivament i que us serveixin pel curs vinent, també m'agradaria dir-vos que en aquest camí imparable hem après tots plegats tant vosaltres com jo, ja que jo també he de reconèixer que anava una mica escassa amb això de les tecnologies i el fet de buscar recursos per a vosaltres i que tingueu de tot per no perdre-us en el camí ha sigut tot un repte, però... Quin repte tan maco!


Desitjo de tot cor que aquest curs us hagueu enriquit de nous coneixements i de nous aprenentatges. Espero també que hagueu gaudit molt en aquesta aventura i que les ganes per aprendre mai s'acabin. Qualsevol dubte ja sabeu quin és el meu correu i podeu contactar amb mi quan vulgueu, no esteu sols classe!


Finalment, us voldria demanar una última cosa que espero que us agradi. A continuació us posaré la imatge d'una motxilla. Anomenarem aquesta activitat com "LA MOTXILLA DELS RECORDS", cadascú té la seva particular motxilla en la qual a après unes coses o unes altres. Totes les motxilles son diferents. En aquesta motxilla porteu aprenentatges i records que heu anat acumulant al llarg de la vostra vida tan personal com escolar. Una vegada més aquesta motxilla s'ha tornat a omplir en aquest curs, doncs bé, m'agradaria que poséssiu aquelles activitats que més us han agradat, tot allò que heu après durant en curs, quina activitat canviaríeu o com la milloraríeu, com us heu sentit en cadascuna de les activitats i si el curs ha complert amb les expectatives que teníeu.






















Moltíssimes gràcies per tot nois i noies, quin orgull de classe! Ara us toca gaudir d'aquest peculiar estiu que us ho marexeu! Fins aviat 4t!





8 visualizaciones0 comentarios

Entradas recientes

Ver todo
bottom of page